אתר תדמית לעסק שלך

שאלה קטנה לי אליכם, יש יותר מקצועי מעסק עם אתר אינטרנט!? לא! תודה..

אתר תדמית זהו התעודת זהות החדשה של העסק שלך, מעבר לרשתות החברתיות, ומעבר לכרטיס ביקור הפיזי שלך.

מה צריך להיות באתר תדמית לעסק שלך?

מבנה של אתר תדמית לעסק שלך

בכל אתר תדמית צריך להיות כמה וכמה עמודים. כאן נפרט מהם העמודים החשובים והמחייבים שיהיו בכל אתר תדמית בישראל.

הדף הראשון הוא עמוד הבית

עמוד הבית זהו העמוד שצריך לכלול קצת מכל האתר בתוכו, זהו העמוד שצריך לשקף את כל העסק שלכם אבל בצורה תמציתית. אתר הבית חייב לכלול באנרים יפים ומעוצבים ועוד שאר אלמנטים שירשימו את הגולשים שלכם

אתרי תדמית ב OutBox מעוניינים לקבל הצעת מחיר לאתר תדמית במחיר המשתלם ביותר בשוק, על ידי צוות מקצוענים אשר מתמחים באתרי תדמית עברו כאן לבניית אתרי תדמית שלנו

הדף השני הוא דף השירותים

דף השירותים זהו הדף שמפרט עליכם כעסק בצורה הכי טובה שיש ואני אסביר. דף השירותים צריך לכלול את כל השירותים שהעסק שלכם נותן, ולכל שירות חייב להיות קיים פירוט רציני על אותו שירות כאשר גולש מגיע אליכם לאתר הוא יכול להבין בדיוק מה אתם עושים ואיך אתם עושים זאת, היום לפי דעתי ועוד המון עסקים אחרים שקיפות מול הלקוח זהו אחד הדברים החשובים כנותני שירותים.

וזאת בגלל כמה סיבות, גם בשביל ההרגשה שלנו, גם בשביל החווית קנייה של הלקוח, וגם בשביל השירות לקוחות שלו, וכאשר אנחנו מבצעים את כל הפעולות האלו אנחנו קנינו לקוח לעוד המון זמן אתנו.

הדף השלישי והחשוב מי אנחנו

או בשמו השני עמוד האודות. זהו אחד הדפים החשובים באתר התדמית לעסק שלך, זהו העמוד שמספר עליכם כבעלי מקצוע, כאנשי עסקים, כנותני שירותים.

כאן אתם מספרים ללקוחות שלכם מי אתם ומה עשיתם ולמה כדאי להם לסמוך או לקחת דווקא את השירותים שלכם. אל תחסכו במילים בעמוד זה, ספרו את כל מה שיש לכם לספר, עבודות גדולות שעשיתם יתרונות, ודברים שאתם מתגאים בהם

הדף הרביעי והלא פחות חשוב הוא צור קשר

עמוד הצור קשר עמוד חשוב ביותר באתר תדמית שלכם. אתם יודעים למה? בניתם כבר אתר תדמית, השקעתם כסף, זמן, ללא עמוד צור קשר איכותי ונעים הלקוחות העתידיים שלכם לא יפנו אליכם. זהו העמוד שלאחר שהצלחתם להרשים את קהל היעד שלכם אליו הם יגיעו וכמובן ישאירו את הפרטים שלהם, וכך אתם תוכלו לחזור אליהם ולענות להם על הצורך הקיים.

הדף החמישי והוא לא בגדר המלצה גלריית תמונות או סרטונים

תלוי מי אתם כעסקים אבל בכל מצב חשוב שתמחישו לגולשים שלכם את העסקים הפיזיים שלכם גם. זאת אומרת שתפו אותם בגלריית תמונות שלכם, בסרטונים שצילמתם תוך כדי פעילות עסקית או עבודה, תארו להם את המוצרים שלכם אם הם מחפשים משהו ספציפי. המקצועיים ביותר הם אלה שלוקחים אנשים מקצוע בשביל זה. לוקחים צלם מקצועי לצילום תמונות סטילס למוצרים או לעסק עצמו, ואפילו סרטון תדמית על העסק דבר שהוא מאוד מקובל היום.

לסיכום

אתר תדמית לעסק שלך

אל תחסכו מהגולשים שלכם מידע, בטח שלא מהיתרונות שלכם כבעלי מקצוע ובטח שלא מההיסטוריה שלכם. אני בטוח שכולכם עבדתם מאוד קשה כדי להגיע לאן שאתם נמצאים היום, ואתר תדמית הוא עוד קפיצת מדרגה במקצועיות שלכם ובשירותים שאתם נותנים. כן כי אתר תדמית הוא סוג של שירות שאתם נותנים ללקוח גולש שלכם, סוג של פריבילגיה, לא כולם יכולים להרשות לעצמם את זה ולא לכולם יש זמן להתעסק בזה. אז צאו לדרך ושיהיה לכם המון בהצלחה

יש לכם שאלות? צריכים שיחת ייעוץ חינמית, מוזמנים לפנות אלינו בכל עת כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן