הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק

בעידן החדש הרבה מאוד עסקים פונים לחנויות הדיגיטליות, לאחר משבר הקורונה בעולם וסגירת עסקים פיזיים המון בעלי עסקים הבינו שמי שכבר הציב את מקומו בדיגיטל, ודאג לצד זה כצד עסקי לכל דבר, הכנסותיו לא נפגעו כמו המון עסקים אחרים. האם חנות וירטואלית בפייסבוק הרשת החברתית הגדולה בעולם זה משהו שיכול להיות רלוונטי אליך בתור בעל עסק, התשובה היא כן!

הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק

אני יכול להגיד לכם את זה על עצמי, בתור משווק דיגטלי, מקדם, קמפיינר, בחודשיים האחרונים אפשר לשמוע את זה מהלקוחות שכולם מבינים עכשיו שהעולם הולך אך ורק לדיגיטל, וכמובן שכולם רוצים להבטיח שם את מקומם, בבניית אתרים חדשים, בקידומים רלוונטיים

מה הכוונה בבניית חנות בפייסבוק

פייסבוק בניצוחו של מארק צוקרברג היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, כולם יודעים זאת. אבל האם כולם יודעים שפייסבוק היא רשת פרסומית השניה בגדולה בעולם, אני גם חושב שכן..

אבל מה שלא כולם יודעים, שקיימת אפשרות קטנה ונסתרת והיא לפתוח חנות וירטואלית ממש בתוך פייסבוק.

מה שונה חנות בפייסבוק מחנות באתר אינטרנט?

  • 0 השקעה- בפתיחת חנות בפייסבוק אין לנו שום השקעה ושום עלות
  • קהל יעד גדול ובר השגה
  • חשיפה לכל החברים שלנו מבעוד מועד, ואנשים שאנחנו מכירים
  • חשיפה אורגנית להמון המון לקוחות
  •  

 למה לא כולם פותחים חנות וירטואלית?

  • חוסר מקצועיות, תסכימו איתי שאתם תעדיפו לשים את פרטי האשראי שלכם שאתר אינטרנטי רציני הנבנה בהתאם למוצרים
  • אין אפשרות להיות מאונדסקים בגוגל- גוגל קהל לקוחות עצוםםםם ואין סופי שאין לנו אפשרות להגיע אליו
  • חוסר ידע- כמו שרובכם עכשיו שקוראים את הפוסט הזה לא ידעתם שקיימת אפשרות כזו בפייסבוק, עוד המון בעלי עסקים ואנשים פרטיים אינם מודעים לכך.
  • תפעול- פייסבוק הופכת להיות כבר הרבה יותר מרשת חברתית ומתעצמת מיום ליום. הרבה אנשים אינם טכנולוגיים ויודעים לתפעל שירותים אלו.

איך פותחים חנות בפייסבוק?

ראשית כל אתם צריכים לנהל עמוד עסקי. אם אין לכם כזה פשוט תפתחו אחד, לא מסובך בכלל.

לאחר שפתחתם עמוד עסקי בעמוד הראשי קיים לחצן הגדרות, אנו נלחץ עליו

לאחר מכן אנו נבחר בעריכת דף

ואז קיימת לנו אפשרות הוסף לשונית, אנחנו נבחר בלשונית הזאת, ונוסיף את הלחצן קנה.

מסובך? ממש לא.

לאחר שעשיתם אופציה זו אתם יכולים דרך העמוד להוסיף מוצרים לחנות שלכם, לתת להם מחירים, להוסיף להם תמונות ועוד.

כמה פרטים קטנים:

אסור להוסיף כיתובים על התמונות

התמונות צריכות להיות ברקע חלק

לשמור על שפה תקינה

הפורמט של התמונה הוא 1024*1024

אם אינכם מכירים אפילו קצת את החוקים של פייסבוק כדאי שתקראו ברפרוף לפני שאתם מפרסמים מוצר מסוים.

איך אני מגיע לקהל לקוחות יותר גדול בפייסבוק מהחברים שלי?

שאלה טובה, החברים שלכם והחברים של החברים שלכם זו הדרך האורגנית לפרסם את המוצרים שלכם בפייסבוק. קיימת עוד דרך אחת, ואפילו יותר אפקטיבית.

וקוראים לה פרסום ממומן, פייסבוק היא מערכת פרסומית אחת גדולה ודרך business manager  שזאת מערכת הפרסום של פייסבוק, אפשר להגיע למיליוני אנשים ומיליוני חשיפות

צריכים עזרה בפרסום בפייסבוק? מעוניינים להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ומחזור המכירות שלכם בלי לבזבז המון כספים לשוא. הכנסו לעמוד השירותים שלנו ודברו איתנו לפרסום אורגני או ממומן ברשת החברתית הגדולה בעולם.

הגדלת מכירות דרך חנות וירטואלית בפייסבוק

כל סוגי הקמפיינים הקיימים כיום בפייסבוק לידע כללי:

  1. לייקים- Page likes
  2. מעורבות – post engagement 
  3. תנועה – traffic
  4. המרות  – conversions
  5. צפיות וידאו – video views
  6. הודעות פרטיות – messages
  7. לידים – lead generations 
  8. איוונט – event responses 
  9. מודעות למותג – brand  awareness – קמפיין פייסבוק חושב שאנשים יזכרו את המודעה- לא שמיש
  10. תפוצה / הגעה אל קהל יעד – reach –  הקמפיין היחיד שאפשר להגדיר בו שגולש יראה אותי עד כמות מסוימת בחודש ( עד 5 פעמים בחודש ). והוא הקמפיין היחיד כרגע שאפשר לשים בו כפתור של call now
  11. התקנה של אפליקציות – app installs
  12. תנועה לחנות –  store traffic – הכוונה הגעה לחנות פיזית ולא לחנות דיגיטלית כלומר פרסום לאנשים הנמצאים ברדיוס סביב העסק. לדוגמא: מקדונלדס מגדירה מודעה אחת שכל אדם בסביבתו רואה את הפרטים של הסניף הקרוב אליו
  13. קטלוג מכירות – catalog sales –  מיועד לחנויות דיגיטליות

רוצים ללמוד, או לשמוע עוד על מערכת הפרסום של פייסבוק, איך למקסם אותה, ואיך להגיע אל הלקוחות הרלוונטיים לכם ובכך להגדיל את מחזור המכירות שלכם!? השאירו לנו פרטים בצור קשר ואנו ניצור אתכם קשר במהרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן